Recent Posts

marți, 19 septembrie 2017

Ciorba de legume cu mei

Ciorba de legume cu mei


Ciorba de legume cu mei

Ingrediente:

  • 1 ceapa
  • 1 morcov
  • 1/2 ardei kapia
  • 1/2 ardei gras galben
  • o mana mazare
  • 1 mana fasole verde
  • 1 cartof
  • 2 linguri mei decorticat
  • 250  gr rosii pasate
  • sare
  • piper negru macinat
  • 1 lingura ulei
  • marar

Mod de preparare:

Curatam morcovul si il taiem cubulete. Tocam ceapa fin, ardeiul il catam cubulete, cartoful cuburi mai  mari.In uleiul incins punem mai intai morcovul, apoi ceapa, ardeiul gras, fasolea verde si mazare.Amestecam usor pana incep sa se inmoaie. Stingem cu apa cat sa depaseasca legumele, adaugam cartoful , putina sare si lasam sa fiarba aproximativ 15 minute, pana legumele se inmoaie.Adaugam rosiile, meiul, potrivim de sare si piper si mai fierbem 10 minute. Daca este nevoie mai adaugam apa calda.Cand ciorba este gata adaugam mararul si stingem focul.Servim ciorba calda sau rece.
Ciorba de legume cu mei

Ciorba de legume cu mei

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...